ПОИСК
Суспільство та люди

Про допомогу сиротам, жителям Донбасу та медикам у пандемію: до 15-річчя Фонду Ріната Ахметова зняли мінісеріал

18:55 7 травня 2021
зйомки серіалу про Фонд Ахметова
Аліна Дронова, спеціально для «ФАКТІВ»

До 15-річчя Фонду Ріната Ахметова креативне агентство STRILA знімає мінісеріал про реалізацію найбільш масштабних у нашій країні благодійних проєктів. Глядачам розкажуть про ключові напрями діяльності фонду, підтримку, завдяки якій були врятовані мільйони життів. У короткометражках для digital — про проєкти «Боротьба з COVID-19 в Україні», «200 „швидких“ для України» та програми «Гуманітарний Штаб Ріната Ахметова», «Рінат Ахметов — Дітям. Сирітству — ні!». Знімальний процес серіалу вже завершено, повідомила прес-служба фонду.

«Робоча назва серіалу — „Сила Допомоги однієї людини“. Кожна серія триває до трьох хвилин і заснована на реальних подіях. Герої кожної серії — збірні образи, які ввібрали у себе десятки, сотні, а іноді й тисячі історій наших благоотримувачів, волонтерів і партнерів», — сказала Наталія Ємченко, член наглядової ради фонду.

За словами творців серіалу, особливо драматичним вийшов мініфільм про Гуманітарний Штаб Ріната Ахметова. Це найбільша програма фонду, започаткована в 2014 році, одразу після початку збройного конфлікту на Донбасі. За 2014−2020 роки завдяки цій програмі ліки та продуктові набори отримали 3,5 млн жителів Донбасу. Гуманітарний Штаб допоміг запобігти гуманітарній катастрофі на Донбасі. У 2020 році програма була призупинена через пандемію коронавірусу.

Прем’єра серіалу запланована на травень-червень 2021 року на діджитал-майданчиках фонду у фейсбуці та на ютубі.

153

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.