ПОИСК
Суспільство та люди

«Як з цим боротися?»: відома українська актриса в шоці від поїздки в «Інтерсіті» Київ — Херсон

10:53 30 вересня 2021
купе

Актриса і телеведуча Римма Зюбіна, проїхавшися у «Інтерсіті» сполученням Херсон — Київ, опублікувала в мережі обурений пост, поділившися враженнями від подорожі на швидкісному потязі.

«Чому цей поїзд називається „Інтерсіті“ і чому звичайні купейні вагони використовуються, як вагон 1 класу? Сім годин і 43 хвилини їде 7650 поїзд Херсон — Київ. Про швидкості я не питаю, в NY за 9 годин летить літак, але чому ми повинні за 500 грн їхати сидячи там, де немає умов для комфортного сидіння?» — пише актриса в Facebook і викладає фото, зняті у вагоні.

За її словами, незважаючи на те, що паління в поїздах заборонено, пасажири щосили «диміли» у тамбурі.

«За кілька годин нічим дихати у середині вагону і провідники відповідають, що вони не поліція і штрафувати не можуть, тому і ніяк вплинути теж не можуть. Як з цим боротися? Може штрафи варто підвищити? Свідомість і взаємоповага в нашій країні миттєво прокинуться …" — додала вона.

Під постом Римми Зюбіної зав'язалася жвава дискусія, багато інтернет-користувачі скаржилися на умови поїздок та цікавилися, чи можна якось вплинути на ситуацію.

Прокоментували цей пост і представники «Укрзалізниці».

Раніше повідомлялося, що в Дніпрі розгорівся гучний скандал — деякі пасажири «Інтерсіті» не змогли виїхати до Києва — потяг, який за розкладом мав відправитися о 10:00, виїхав раніше.

А старі вагони зіпсували поїздку пасажирам поїзду сполученням Київ — Миколаїв. В одному з вагонів дах прохудився — людей під час дощу стало заливати, в хід йшли відра, в які вони намагалися збирати воду.

Фото зі сторінки Римми Зюбіної у соціальних мережах.

931

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.